Last visit was: Thu Nov 23, 2017 9:31 pm It is currently Thu Nov 23, 2017 9:31 pm

All times are UTC+01:00




 [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: Tue Jan 20, 2015 8:14 am 
Offline
Nanny Brown
User avatar

Joined: Sat May 23, 2009 10:22 pm
Posts: 6164
Location: Portsmouth, UK
Has a date been set for this yet?? :D

This time last year it was already sorted, and I want to get this year's trip all booked up...
Need something to look forward to. Please?? :4roz:

:dance: :dance: :dance:

_________________
Valencia Orange XB12Scg
Black P3 Blast - serviced by Maz


Top
   
 
PostPosted: Tue Jan 20, 2015 4:05 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed May 06, 2009 5:28 pm
Posts: 7096
Current ride: Muffin 2001 X1
I was given a provisional date last week Jill , just waiting for confirmation before posting it here ;)

_________________
2001 X1 2009 1125CR 2006 Uly oh and some Chinese/German hybrid


Top
   
 
PostPosted: Wed Jan 21, 2015 11:22 pm 
Offline
Nanny Brown
User avatar

Joined: Sat May 23, 2009 10:22 pm
Posts: 6164
Location: Portsmouth, UK
Excellent.... :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

_________________
Valencia Orange XB12Scg
Black P3 Blast - serviced by Maz


Top
   
 
PostPosted: Fri Jan 23, 2015 12:07 am 
Offline
Think Pink
User avatar

Joined: Mon Jun 07, 2010 12:37 am
Posts: 3631
Current ride: Awesome Ulysses & X1
Location: balderton, newark
Jill Brown wrote:
Has a date been set for this yet?? :D

This time last year it was already sorted, and I want to get this year's trip all booked up...
Need something to look forward to. Please?? :4roz:

:dance: :dance: :dance:

wakeing up tomoz is something to look forward too

_________________
IF IT BLEEDS WE CAN KILL IT ,THIS STUFF WILL MAKE YOU A GODDAM SEXUAL TYRANASURUS ,YOUVE BEEN PUSHING TOO MANY PENCILS DILLON .GET TO THE CHOPPER


Top
   
 
PostPosted: Fri Jan 23, 2015 12:26 am 
Offline
Moderator
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 5:25 pm
Posts: 11451
Location: Oswestry
WILLYBUELL wrote:
wakeing up tomoz is something to look forward too


Spot on :yup: :sun:

_________________
If your dreams don't scare you, they are not big enough.


Top
   
 
PostPosted: Fri Jan 23, 2015 8:17 am 
Offline
Nanny Brown
User avatar

Joined: Sat May 23, 2009 10:22 pm
Posts: 6164
Location: Portsmouth, UK
Adam wrote:
WILLYBUELL wrote:
wakeing up tomoz is something to look forward too


Spot on :yup: :sun:

Yeah, but one of you is retired. The other is in a new exciting job which you absolutely love.....

_________________
Valencia Orange XB12Scg
Black P3 Blast - serviced by Maz


Top
   
 
PostPosted: Fri Jan 23, 2015 11:13 am 
Offline
Moderator
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 5:25 pm
Posts: 11451
Location: Oswestry
Jill Brown wrote:
Adam wrote:
WILLYBUELL wrote:
wakeing up tomoz is something to look forward too


Spot on :yup: :sun:

Yeah, but one of you is retired. The other is in a new exciting job which you absolutely love.....


I know what you mean Jill, but we're looking at the bigger picture here. Everyday I wake up, I consider it a plus (as I'm sure Willy does 8-) )

You only go around the once :yup:

_________________
If your dreams don't scare you, they are not big enough.


Top
   
 
PostPosted: Fri Jan 23, 2015 11:05 pm 
Offline

Joined: Mon Dec 24, 2012 1:16 am
Posts: 225
Current ride: Buell XB12
Location: UK
I love waking up....I love the morning, especially the sun rise.
But I love pissing off people so much, it is like an addiction, I have to piss people off big time every day.....I love the little cloud of shit I leave behind, it makes people think.
Once you stop thinking, you may as well be dead.

Now this fucking date you fucking fucker....


Top
   
 
PostPosted: Fri Jan 23, 2015 11:44 pm 
Offline
Nanny Brown
User avatar

Joined: Sat May 23, 2009 10:22 pm
Posts: 6164
Location: Portsmouth, UK
Adam wrote:
Jill Brown wrote:
Adam wrote:
WILLYBUELL wrote:
wakeing up tomoz is something to look forward too


Spot on :yup: :sun:

Yeah, but one of you is retired. The other is in a new exciting job which you absolutely love.....


I know what you mean Jill, but we're looking at the bigger picture here. Everyday I wake up, I consider it a plus (as I'm sure Willy does 8-) )

You only go around the once :yup:


....and you are both younger than me... :sad1:

BTW I love my life, I just struggle with the work aspect of it.....but it ain't gonna beat me...!!!

_________________
Valencia Orange XB12Scg
Black P3 Blast - serviced by Maz


Top
   
 
PostPosted: Sat Jan 24, 2015 12:01 am 
Offline
Moderator
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 5:25 pm
Posts: 11451
Location: Oswestry
Life gets much better when you pack it in :yup: Just like your head stops hurting when you stop banging it on a wall lOl

_________________
If your dreams don't scare you, they are not big enough.


Top
   
 
PostPosted: Sat Jan 24, 2015 12:24 am 
Offline
Nanny Brown
User avatar

Joined: Sat May 23, 2009 10:22 pm
Posts: 6164
Location: Portsmouth, UK
Adam wrote:
Life gets much better when you pack it in :yup: Just like your head stops hurting when you stop banging it on a wall lOl


Looking forward to that day..x :yup:

_________________
Valencia Orange XB12Scg
Black P3 Blast - serviced by Maz


Top
   
 
PostPosted: Mon Jan 26, 2015 12:28 am 
Offline
Think Pink
User avatar

Joined: Mon Jun 07, 2010 12:37 am
Posts: 3631
Current ride: Awesome Ulysses & X1
Location: balderton, newark
Jill Brown wrote:
Adam wrote:
WILLYBUELL wrote:
wakeing up tomoz is something to look forward too


Spot on :yup: :sun:

Yeah, but one of you is retired. The other is in a new exciting job which you absolutely love.....

v fair comment babe........in my old job to survive it ... i focused on the job ...doing what was asked well .groweled at um when they fuked me about .told them if they could do it faster and better crack on n show me ...left me alone in the end .weve spoke about this situation ;) THINK OUT THE BOX TO MOVE ON ........you wont find exactly the same job ......if jobs arnt being avertised you can cover ..do some home work and find out the companys were you skils ....exeperiance would fit in .......refresh your CV and send the fuker to these companys ...every six months ...ive done this twice in life ..you could get lucky ....would moveing be any worse than were you are xx (((((((((( ))))))))))

_________________
IF IT BLEEDS WE CAN KILL IT ,THIS STUFF WILL MAKE YOU A GODDAM SEXUAL TYRANASURUS ,YOUVE BEEN PUSHING TOO MANY PENCILS DILLON .GET TO THE CHOPPER


Top
   
 
PostPosted: Mon Jan 26, 2015 12:52 am 
Offline
Moderator
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 5:25 pm
Posts: 11451
Location: Oswestry
WILLYBUELL wrote:
Jill Brown wrote:
Adam wrote:
WILLYBUELL wrote:
wakeing up tomoz is something to look forward too


Spot on :yup: :sun:

Yeah, but one of you is retired. The other is in a new exciting job which you absolutely love.....

v fair comment babe........in my old job to survive it ... i focused on the job ...doing what was asked well .groweled at um when they fuked me about .told them if they could do it faster and better crack on n show me ...left me alone in the end .weve spoke about this situation ;) THINK OUT THE BOX TO MOVE ON ........you wont find exactly the same job ......if jobs arnt being avertised you can cover ..do some home work and find out the companys were you skils ....exeperiance would fit in .......refresh your CV and send the fuker to these companys ...every six months ...ive done this twice in life ..you could get lucky ....would moveing be any worse than were you are xx (((((((((( ))))))))))



I just slogged it out for the pension when I stopped enjoying it. If I hadn't bailed when I did, I think mental illness may have been on the horizon lOl . I may have started enjoying it again if I could be arsed to join in all the madness :?
'In the land of the blind, the one eyed man is King......'

_________________
If your dreams don't scare you, they are not big enough.


Top
   
 
PostPosted: Mon Jan 26, 2015 1:37 am 
Offline

Joined: Sun Sep 20, 2009 8:42 pm
Posts: 597
Current ride: XB12SS Tiger S R9T
Location: Barlick Yorkshire
[/quote]



'In the land of the blind, the one eyed man is King......'[/quote]

Or the one eyed python :D


Top
   
 
PostPosted: Mon Jan 26, 2015 6:45 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Apr 09, 2012 5:48 pm
Posts: 1173
Current ride: X1, guzzi 8V,MT350
Location: yorks/lancs border
Time flies like an arrow, fruit flies like banana :coat:

_________________
Buell X1, Guzzi 1200 sport, HD MT 350


Top
   
 
 [ 23 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: CommonCrawl [Bot] and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited